Heidi





Montag dumpar Spencer - väljer healer


Heidi Montag ger sin man Spencer Pratt sparken. Affärsmässigt, alltså.


Spencer Pratt
har varit Heidi Montags manager sedan fem år tillbaka.


Nu väljer Montag att ge Pratt sparken. Ny manager är den intuitiva healern Aiden Chase.


– Efter de fantastiska upplevelser jag har haft med Aiden Chase, när jag läkt mitt liv och verkligen kommit i kontakt med mina drömmar, har jag officiellt tillfrågat honom om att bli min manager, säger Heidi Montag.


Trots att Heidi ger sin make sparken kommer de fortsatt att vara man och fru.


- Förändringarnas tid är nu. Man ska aldrig blanda nöje med affärer. Vi är inte längre Speidi utan Spencer och Heidi, säger hon till People.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0