Kendra Wilkinson



 
Här är hon med sin man Hank Baskett

Playboystjärna: "Ibland hade jag inget att leva för"


Playboystjärnan Kendra Wilkinson berättar nu om sin förlossningsdepression.


I december i fjol blev Kendra Wilkinson och hennes pojkvän Hank Baskett föräldrar till en son, som döptes till Hank efter sin far.


Nu berättar Wilkinson om sina problem efter förlossningen.


- Efter förlossningen slutade jag borsta håret, jag borstade inte tänderna, jag duschade inte. Jag ställde mig framför spegeln och var riktigt deprimerad. Jag tänkte "Titta på mig! - jag hade ett glamouröst liv i Los Angeles och nu har jag inte det längre, säger hon till OK magazine.


Och på frågan hur allvarligt det var, svarar hon:


- Några gånger kände jag att jag inte hade något att leva för, säger hon till OK magazine.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0