Min dag,.


Idag vaknade jag av min brors förbannade väckarklocka!
Usschh va jag hatar den!
Han vaknar inte själv av den.. Så när jag inte klarade av att höra mer gick jag upp och såg till att han vaknade.

Kunde ju självklart inte somna om efter de.

Fick besök av grannens tre hästar med idag. Dom var på rymmen :P Busar!
Tog in dom i en av våra hagar men de gillade dom självklart inte och sprang rakt igenom stacketet...
Ajöss med dom!
Jag fixade så grannen letade upp busarna.

Jennifer kom hit och hjälpe till att kolla efter dom med för mammann hade bilen. :)

Vi hämtade bilen hos mammann, åkte hem och åt hos mig, pratade, lekte slut Donna. Var mkt trevligt :D ♥

och sen hämtade jag upp Carro och for ut till FRISKIS&SVETTIS för lite träning! :D
Super kul hade vi!!! ♥
Efter träningen tyckte vi att vi varit så duktiga och hade så tevligt att vi åkte till McDonalds... INTE bra!
Men vi köpte bara en liten burger och var sin daimglass :P Gillar vi!

Hämtade min mamma och åkte hem till min Donna som sprungit runt mina två bröder.

Min kusin Sophie kom för en stund sen och kollade för första gången på Donna. Positivt där :)
Längesedan vi sågs innan idag. INTE bra de! Dumma oss kuss! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0