Nyheter om Dalin Nano




Dalin Nano: Jag har varit en man

Paradise Hotel-stjärnan avslöjar sin förbluffande hemlighet.

Paradise Hotel-deltagaren och strippan Dalin Nano skriver i sin blogg på finest.se att hon har varit en man. Dalin ska ha börjat med kvinnohormoner tidigt och så snart hon fyllde 18 år så ska hon ha opererat om sig till kvinna.

”Jag erkänner.. va en man innan.. men de va måååånga måånga år sen... fick kvinno hormoner i tidig ålder o när ja fyllde 18 år så opererade jag om mig till kvinna..”, skriver Dalin själv i sin blogg på Finest.se.

Dalin vill inte berätta vad hon hennes tidigare namn var.

”..jag vill inte uttala mig om vad jag hette innan o så, det e lite känsligt”, skriver hon vidare.

När tidningen Expressen däremot ringde till Folkbokföringen fick de veta att Dalin Nano haft samma namn och personnummer sedan födseln och då även varit registrerad som kvinna sedan födseln.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0