Skämt skidsemester



Ett ungt par flög till fjällen på en romantisk vintersemester, och på plats skulle de bo i en gammeldags vedeldad stuga.

Då de kom fram gick mannen ut för att hugga ved och då han kom in igen beklagade han sig: "Älskling, mina händer är så kalla!"

Då han hade en snäll och välmenande fästmö sa hon mjukt: "Lägg dem här mellan mina ben, så ska jag värma dem åt dig." Han gjorde som hon sa och händerna blev varma.

Efter lunchen gick han ut igen för att hugga mer ved. Återigen kom han in och gnydde: "Älskling, mina händer är kalla!"

Hon svarar honom åter: "Lägg dem här mellan mina ben, så ska jag värma dem." Det gör han, och händerna blir varma igen.

Efter middagen behövdes det mer ved så han gick ut för att ordna detta och när han kom in igen så klagade han igen: "Älskling, mina händer är så kalla nu igen."

Fästmön tittar på honom och säger med en suck: "För Guds skull, fryser du aldrig om öronen?"


Kommentarer
Postat av: ronny

hahaha den va rolig ;)

2010-03-13 @ 23:50:46
Postat av: Mathilda

I know :)

2010-03-14 @ 11:04:38
URL: http://mathildawentzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0