Igår 100226



Igår var det fredag och dags för Fredagsmys!
Vilket ledde till att åka och handla laga fläskfilé, potatisgratäng, beasås och sallad. Muuums!!
Efter de blev det film My Sisters Keeper/ Allt för min syster. Jättebra film verkligen! Rekomenderar att se den! Men ett tips - se den inte med någon du inte kan gråta framför ;P Till filmen åt vi ostbågar, marabou daim och drack coca cola el ramlösa blåbär :) Mkt Gott!

Eftersom min lilla älskling hade legat i mitt knä och sovit hela tiden så var hon förstås jättepigg när jag väl var trött och ville sova.. Blev lek i ca 30 min innan hon blev trött och vi kunde sova..

http://www.imdb.com/title/tt1078588/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0