Min dag.. 20100302



Jag startade min dag genom att min väckarklocka ringde 07.30 och det var dags att åka på äventyr igen..
Efter det inhanlade jag lite prylar jag behöver och ringde Carro. Åkte och hälsade på henne en snabbis och begav mig hem. Men.. När jag kom hem märkte jag att jag inte kunde komma in i huset. Mamma hade min nykel.. Puhh.. Aja, de var bara att dra mig tillbaka in till Kungälv och hämta nyklarna. Orkade dok inte åka hem längre då så jag åkte förbi Elin en liten stund och pratade lite :) Åkte hem och åt precis upp innan Lelle ringde och hade slutat jobbet. Blev till att åka och hämta upp henne, till Lantmännen och vidare till Zoobutiken där vi sedan köpte en sele (ville ha kopplet) och ett fint halsband till lille vovvsingen :) Håll i dig, det slutar inte där :P Vi begav oss till Lelle då hon åt ringde några goa brudar och ville att vi skulle komma och fika med dom, vi åkte och lämnade bilen till mamma innan vi gick till brudarna Carro, Jannica, Stefanie, Denise och AngelicaNyfiken. Efter Nyfiken va de flesta sugna på en öl -> Amore, fick en shot var :)
Jag och LellePelle åkte hem till mig tittade på Dating in the dark, Desperate Housewives. Lelle hem och nu sitter jag här och tänkte gå och lägga mig.

Ha det fint allihop och hoppas ni hade en lika fartfylld men bra dag som jag :D
Natti! Pusss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0