Spel - Jag har aldrig frågor!



• Jag har aldrig tagit en snabbis i bilen

• Jag har aldrig haft en homoerotisk upplevelse

• Jag har aldrig haft konstiga saker uppstoppade där bak

• Jag har aldrig skrivit en sexnovell

• Jag har aldrig släppt mig under ett samlag

• Jag har aldrig legat med min lärare

• Jag har aldrig tagit nakenbilder av mig själv

• Jag har aldrig satt rumpan på en kopiator och tryckt på knappen

• Jag har aldrig videofilmat min sexakt

• Jag har aldrig gjort det i en landslagsdräkt

• Jag har aldrig sagt: ”Ser du inte vem jag är?”

• Jag har aldrig fejkat en orgasm

• Jag har aldrig haft sex på offentliga platser

• Jag har aldrig haft sex i en maskerad dräkt

• Jag har aldrig smakat på sperma

• Jag har aldrig blivit upphetsad hos massören

• Jag har aldrig har legat med någon

• Jag har aldrig avbrutit oralsex pga extremt dålig könslukt

• Jag har aldrig varit otrogen på semestern

• Jag har aldrig kollat på vuxenfilm på hotellet

• Jag har aldrig haft sex i bil under färd.

• Jag har aldrig gjort det i ett flygplan

• Jag har aldrig fått smisk under sexakten

• Jag har aldrig fantiserat om att ha sex med någon i IDOL-juryn

• Jag har aldrig legat med en granne

• Jag har aldrig ljugit för att få ligga

• Jag har aldrig haft sex till en Carola låt

• Jag har aldrig tagit in frukt i mitt sexliv

• Jag har aldrig varit otrogen som en hämnd

• Jag har aldrig ljugit i ”Jag har aldrig leken”

• Jag har aldrig haft samlag iförd mask

• Jag har aldrig onanerat på en offentlig plats

• Jag har aldrig haft sex med någon som är gammal nog att vara min förälder

• Jag har aldrig tänt på min kompis morsa eller farsa

• Jag har aldrig legat mig till ett jobb

• Jag har aldrig legat med ett fan

• Jag har aldrig ljugit för att få någon i säng?

• Jag har aldrig stött på en kompis partner

• Jag har aldrig haft sex i luften

• Jag har aldrig sökt efter mitt eget namn på internet

• Jag har aldrig onanerat på jobbet

• Jag har aldrig ljugit på en dejt om att jag är yngre än vad jag är

• Jag har aldrig legat med någon pga hans/hennes kändisskap

• Jag har aldrig sms-strulat samtidigt som jag har en partner

• Jag har aldrig druckit slattar på krogen

• Jag har aldrig skitit på mig


• Jag har aldrig tafsat på en arbetskollega

• Jag har aldrig haft telefon sex

• Jag har aldrig stoppat upp mitt egna finger i rumpan

• Jag har aldrig fantiserat om att ligga med Prinsessan Madeleine

• Jag har aldrig chattat snusk under falsk identitet

• Jag har aldrig onanerat med hjälp av mat

• Jag har aldrig snott handdukar från hotell

• Jag har aldrig räknat hur många jag legat med

• Jag har aldrig legat med någon politiker

• Jag har aldrig kissat på mig



ev. kommer det fler frågor som är roliga :)



Kommentarer
Postat av: saga

vadå aldrig kissat på sig? hallå!

2010-10-14 @ 15:30:31
Postat av: birgitta lasson

Jätte roligt att du har lagt ut dessa frågor. Hjälper sjukt mycket för en gammal kvinna i sina bästa år...........

2011-05-13 @ 23:12:31
URL: http://rumpnisse.blogg.se/
Postat av: Petra

Kul sida! några frågor till: "Jag har aldrig dömt en person innan jag pratat med den"



"Jag har aldrig blivit svartsjuk på min partners kompis"



"Jag har aldrig stulit något"

Jag har aldrig köpt ut alkohol till någon under 16"

"Jag har aldrig knarkat på krogen"

2011-09-15 @ 22:16:18
Postat av: Annie

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2012-03-18 @ 19:46:13
URL: http://hemförsäkringidag.se
Postat av: Elin


JAG HAR ALDRIG tips-
Googlat mitt egna namn?
fått stånd i skolan?
kysst någon?
haft sex?
Läst någon annans dagbok?
Haft sex utomhus?
Blött igenom på en offentlig plats
Snattat något?
Använt en sexleksak?
Somnat under en lektion?
Haft sex med fler än 1 samtidigt?
Varit tänd på någon i detta rum?
kollat porr?
tänt på min kompis morsa eller farsa?
legat mig till ett jobb?
legat med ett fan?
ljugit för att få någon i säng?
stött på en kompis partner?
haft sex i luften?
gått fram till någon och sagt "Du är fan det snyggste jag sett"?
Hört mina föräldrar ha sex?
Hoppat från 10ans i ett badhus?
Skickar nakenbilder på mig själv?
haft sex utomhus?
Varit kär i en lärare?
Jag har aldrig fantiserat om att jag har haft sex med någon på jobbet?
onanerat på en offentlig plats?
fantiserat om att ha sex med en lärare?
rakat bort allt könshår?
gillat nån det här året?
varit otrogen?

2014-04-16 @ 00:29:50
Postat av: Elin

Ett annat tips är att köra är gruppens? Peka på den det stämmer in på!
Gruppens;

Latmask
Kändis
Loverboy
Snobb
Träningsnarkoman
Partyprinsessa
Snälla
Sångfågel
Polis
Selfiemästare
Sexigaste
Skvallerkärring
Kåtbock
Rövslickare
Rebell
Drömtjej
Shoppaholic
Hipster
Player
Smartaste
Babe
Turturduvor
Svärmorsdröm
Gamer
Korkade
Fashionista
Hollywodfru
Uteliggare
Orre
Kung
Beyonce
Mamma
Hunk
Lögnare
Självgoda
Drottning
Alkoholist
Sötnos


2014-04-16 @ 00:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0