Träning 07.00 den 15/3

Hallooojjsan!
Gick upp med tuppen i går och körde mamma till jobbet vid 07.00 och for därefter direkt till Friskis & Svettis!!




Efter ungefär 2 timmar drog jag mig hem, duschade, gjorde mig i ordning och drog till farmor och lämnade Donna för barnpassning :)




Dok var det för att jag skulle in till Sahlgrenska skit sjukhuset...
Längtade tillbaka till min lille vovvsing DONNA. Så fort jag kunde hämtade jag upp henne igen!
Hahha hon är lite knas :D
SÖÖÖÖT
När jag kom hem med henne somnade jag i soffan och Donna med på den... :S Hahah Gott va de! Vaknade och nästan låg på henne :P
Fick bråttom och äta för jag skulle på möte i Stenungsund med MARY KAY!
Vilket var helt sjuk roligt som sist! Helt klart att man vill börja jobba med dom!!


Hem och sova!
Gillar denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0