V 3


Hittils vecka 3

Posted on 28 december, 2011 by Mathilda Wentzel

Jag kan inte förstå hur tiden kan ha gått så här snabbt!!!?

Vi är redan inne på vecka 3 :S :( Mycket tråkigt tycker jag!

I måndags var det det finast vädret hittils och vi gick till stranden tidigt för att sola och bada. Vi startade skolan där med Flairing klockan ett och begav oss sedan till Play och hade lektion.

Igår (tisdag) Hade vi tidig lektion mellan tio till två. Efter det gick jag och Jennifer och shoppade lite här i närheten och hittade en  del fina grejer :) På kvällen var det lite fest för Mikaela fyllde 23 år! :DGRATTIS!! Hon bestämde då att alla skulle byta kön och det gav oss många goa skratt!! Killarna var grymma! :)

Idag (onsdag) Hade vi mycket praktiskt i skolan och sen hade vi en julklappslek tillsammans :) Vi gav  även en fin julklapp till våran lärare som är underbar :) En parfym och en drink, även lite snacks till alla. Vi har blivit lite sjuka här nu en del av oss vilket inte alls är roligt och jag har inte riktigt varit på hugget idag.. Men vi la oss här i rummet, kollade på film och myste lite så vi fick lite energi till att PLUGGA! För nästa onsdag ska vi ha vårt teoriprov och torsdag det praktiska.. Nu gäller det att passa på för till helgen är det NYÅR! :D weeiii ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0