20100216






Hejjje!

Idag har jag inte gjort alls så mkt mest bara saker jag inte kan dela med mig :P
Eller Joo, lite i alla fall! Nadine min lille habibi kom och suprisade mig :D De blev jag jätte glad för! <3 Älskar dig Mitt hjärta i världen :)

Har kollat på The ugly truth idag med! Den e sjuk rolig ALLA borde se den Hahha :P








Han e så Heet ;) ooohhh! Sweetie








Han är ju även med i PS. I love you!
Den är sjukt fin och bra!
Har den och jag gråter varje gång jag ser den som nån annan sorgfågel! :P









I dag har jag också kollat och bollat idéer på tatueringar med min käre bror Jonathan!
Trevligt samtal! :)
Så snart som jag blir bättre ska jag se till att få gjort den som ligger hos min tatuerare och vän Edu :)

Men nu är jag ändå trött! Ska lägga mig och kolla på en film och somna nu :)

Natti Natti på er!
Pusss





Kommentarer
Postat av: Nadine

Älskar dig med hjärtat! Klart vi ska göra pannkakor när jag kommer nästa gång:) hahah ha en underbar dag habibi!

2010-02-17 @ 12:33:46
URL: http://nadiiines.blogg.se/
Postat av: Mathildis

Klart vi ska! Som alltid! <3

2010-02-19 @ 12:13:01
URL: http://mathildawentzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0