20100220 SNÖÖÖÖÖÖ

Tillsammans med Jennifer och Linnea som fastnade så vi fick ett litet tidsfördriv när vi skulle till Malt och Humleafter work och äta :) Vi kom till slut dit och fick stå upp och äta :P Men de va jätta gott och vi planerar att gå dit igen nästa vecka!

Efter de åkte jag upp och hälsade på min älskade Malin som har fått en så stor och fin mage :D <3<3 Fick åka nästan lika snabbt pga de roliga vädret :( Blir så trött!! Insnöad nu och de är i full gång nu med som hela dagen. Längtar inte tills jag vaknar imorgon och inser att jag inte kan ta mig någonstan bokstavligt! Så är det att bo på landet.. Puhh.. Lika bra att dra sig till sängen och sova Lääängee! Helst tills snön är helt borta och de är 25 plus här i vårat soooliga Sverige! Hahah Nattii Natti <3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0