Friskis & Svettis <3







För några veckor sedan var jag med i ett möte på Friskis och svettis om att bli ledare eller värd mm. och Jag beslutade mig för att lämna in min ansökan som var om att bli Spinningledare :D Så nu så fort jag kommit på fötter igen ska jag göra ett litet prov. Dom vill se så att jag passar in med alla andra ledare mm. Men de ska nog inte vara några problem har ju varit medlem sen jag var 15 och ävem tränat där innan de men de får man igentligen inte förren man är 16 :P Men i alla fall så ska jag sätta ihop ett minipass med som ska innehålla tre delar. 1. uppvärmning, avslappning 2. Kondition 3. Backe.
Tre olika låtar på 2 min st :)
Det ska bli superskoj!!!! :D
Älskar träningen!
<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0