Igår..




Jag åkte och hälsade på Elin och hennes sötis valp Maja. Mkt Trevligt!
Sen åkte vi in till stan för att fixa lite grejer bla. köpa hundmat. Men.. När vi skulle åka ifrån mammas jobb vill inte ens bilen starta :( Men tur i oturen var att vi gick in på Oskars och åt jättego mat (Tack Elin! (Som bjöd) innan Christian, Annika och Krister kom och skulle hjälpa oss att få igång den igen. Blev ett väldigt flängande överallt sen. Handla startkablar, självklart, hundmat och människomat ;) När vi då var på skaffe såg vi en bild på en väldigt söt liten katt som visade sig vara min Pontus som sprang iväg ifrån mig för ca 3 veckorsedan.. Så då fick man hem han också :) Men det slutar inte där :P Hahah Vi var ju tvunga att köra upp batteriet i bilen med så det bar av mot Göteborg och stannade upp i Sävedalen där vi hälsade på Anders D. Där åt vi popcorn och spelade spel ca 1 h och bar oss av hemmåt igen (Chris och Mathilda (jag). Tittade på tv och var helt slut innan vi gick och la oss. Puhhh! De va till och med jobbigt att återberätta detta :P

Ha det fint så länge! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0