Min dag igår 20100309



Dagen startade med att åka och träna på Friskis&Svettis.
Där träffade jag Jannica och Caroline.
Därefter åkte jag hem och käkade middag, gjorde mig iordning, åkte till Nyfiken och fikade med en Jannica, Carro, Lelle, sen kom Carro och Denise. Efter att Nyfiken hade stängt, började Samir och Rang tjöta med oss så det blev till att sitta kvar över 1 timma extra. Vi fick inte nog utan åkte till McDonalds och tjötade ännu mer :P
Alltså, mycket lyckad dag/kväll.


Bara en sak var inte bra!. Min söta lilla katt Pontus har kommit på hur man rymmer och nu vet vi till vem och var så fick åka och hämta honom för andra gången i gårkväll när dom ringde mig. Dumma idioter rent ut sagt som tar in, matar och gullar med någon annans katt! Klart att han springer dit dom är pansionärer och är hemma och gullar med katten hela dagarna.. Åhh! Om jag får reda på att de händer igen... Men han har varit hemma hela natten och hela dagen. Glad som en liten fillur :P Aja, skit i de nu Mathilda!!

Ha det fint!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0