Nyhet

Slut mellan Love
Hewitt & Kennedy



KOLLEGOR JENNIFER LOVE HEWITT

OCH JAMIE KENNEDY TRÄFFADES PÅ

INSPELNINGEN AV TV-SERIEN

”GHOST WHISPERER”



HOLLYWOOD. Jennifer Love Hewitt, 31, och Jamie Kennedy, 39, blev ett par under inspelningen av     ”Ghost whisperer”.

Men tv-serien höll bättre än romansen.

Efter ett år tillsammans har de gjort slut.



Redan från början tvivlade deras omgivning på att de passade ihop och de kallades ett oväntat par.

När Kennedy i en radiointervju först bekräftade romansen i mars 2009 utropade han, ”Jag är kär!”

 

”Du är het och kan sjunga”

Sen beskrev han känslorna för sin motspelerska.

– Det är liksom, ”Wow, du är het. Du kan sjunga, du kan dansa, du är så smart och du också kan laga pasta fagioli”.

Hon i sin tur kallade honom ”jätterolig”, men betonade också att han hade andra sidor.

– Det är skönt att ha personer i ens omgivning som är stöttande och ser en för den man är. Mer än någon annan gjort i hela mitt liv såg Jamie verkligen vem jag var som person och jag tror att det var det som fick mig att falla.

 

Skriver en bok

Love Hewitt har tidigare varit tillsammans med musikern John Mayer och har varit förlovad med skådespelaren Ross McCall.

Bara veckor efter brytningen med McCall blev hon och Kennedy ett par.

Det senaste uppbrottet sammanfaller med Love Hewitts lansering av boken ”The day I shot cupid”. I den ger hon andra råd om förhållanden.

Boken bär undertiteln ”My name is Jennifer Love Hewitt and I’m a love-aholic”.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0